? ??????????????Dinos? ????? ?????? ???Rating: 4.6 (16 Ratings)??22 Grabs Today. 9296 Total Grabs. ??????G
et the Code?? ?? ????7?? ?????Punk Skulls? ????? ?????? ???Rating: 4.8 (96 Ratings)??22 Grabs Today. 15701 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????7?? ???????????? ????Easy Install Instructions: CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Sunday, February 22, 2009

budak baru belajar..hehe

ehmmm..ari ni 1st tym aku blaja buat blog..huhu bangge tol dah own blog..cam x caye je..huahuahua..


korg2 member aku dee..wan..fara..fuzah..lin..tikah

aku nak gtau...aku dah de blog..

buat adik-adik aku..mak ayah..tok sedare..wan sedare..induk..uncle n aunty2 ..

hahahaha..merepekkk

17 comments:

Anonymous said...

welkam bebeh =)

bucuk

cikw@n said...

hehe...selamat berblogging sayang

Diyana Ra'il said...

ok ika cayang,aku dh tau ko de blog...
hahahaha

fara_rusli said...

hahaha..
okla da ade..
maju skit dr room8 ko yg busuk tue..
huhuhu..over!!!

fara_rusli said...

hahaha..
okla da ade..
maju skit dr room8 ko yg busuk tue..
huhuhu..over!!!

cikw@n said...

hahaha keji la ko fara

69KuRo69 said...

macam mana nk express rasa excited erk..

~giler lah, ika dh ada blog, kena guna healer bgtau satu harapan nie~

atau

~fuh, dah maju dah skarang, dah ada blog~

atau

~WAHHHHH!!!(dgn penuh excited), ika dah ada blog~

but

prefer mcm nie je kot..

~baguslah ika da ada blog. hehehe~

cikw@n said...

dah hari kedue ni, ne entry baru ni syg =)

iKa said...

huhu..thanks laaa..saba la tgah gle wat asaimen ni..nt de pe2 bari i update keyhh..sayang korg..bt abg cat tu ble nak de blog..wawawa

iKa said...

huhu..thanks laaa..saba la tgah gle wat asaimen ni..nt de pe2 bari i update keyhh..sayang korg..bt abg cat tu ble nak de blog..wawawa

iKa said...

huhu..thanks laaa..saba la tgah gle wat asaimen ni..nt de pe2 bari i update keyhh..sayang korg..bt abg cat tu ble nak de blog..wawawa

iKa said...

huhu..thanks laaa..saba la tgah gle wat asaimen ni..nt de pe2 bari i update keyhh..sayang korg..bt abg cat tu ble nak de blog..wawawa

69KuRo69 said...

huhuhu...
dh ada blog ler....
br wat..
=p

iNiLAh aKu... FaHmiN_87™ said...

hahah tahniah2x :P

fara_rusli said...

haha..
aku mmg keji la cik wan..
bt abg cat..chaiyok2

cikw@n said...

hahaha..aku sokong statemen pengakuan jujur dan ikhlas ko tu fara 235%..

tambahkan lagi tahap kekejianmu itu ok.

hahahahaha

dah, komen kat blog aku laa..

kat cni watpe..kang kembang la owner blog ni huhu org komen byk2..kih kih kih..

69KuRo69 said...

btl2..
~huhuhu~