? ??????????????Dinos? ????? ?????? ???Rating: 4.6 (16 Ratings)??22 Grabs Today. 9296 Total Grabs. ??????G
et the Code?? ?? ????7?? ?????Punk Skulls? ????? ?????? ???Rating: 4.8 (96 Ratings)??22 Grabs Today. 15701 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????7?? ???????????? ????Easy Install Instructions: CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Sunday, February 22, 2009

budak baru belajar..hehe

ehmmm..ari ni 1st tym aku blaja buat blog..huhu bangge tol dah own blog..cam x caye je..huahuahua..


korg2 member aku dee..wan..fara..fuzah..lin..tikah

aku nak gtau...aku dah de blog..

buat adik-adik aku..mak ayah..tok sedare..wan sedare..induk..uncle n aunty2 ..

hahahaha..merepekkk

17 comments:

Anonymous said...

welkam bebeh =)

bucuk

rizuan mh said...

hehe...selamat berblogging sayang

Diyana said...

ok ika cayang,aku dh tau ko de blog...
hahahaha

Unknown said...

hahaha..
okla da ade..
maju skit dr room8 ko yg busuk tue..
huhuhu..over!!!

Unknown said...

hahaha..
okla da ade..
maju skit dr room8 ko yg busuk tue..
huhuhu..over!!!

rizuan mh said...

hahaha keji la ko fara

69KuRo69 said...

macam mana nk express rasa excited erk..

~giler lah, ika dh ada blog, kena guna healer bgtau satu harapan nie~

atau

~fuh, dah maju dah skarang, dah ada blog~

atau

~WAHHHHH!!!(dgn penuh excited), ika dah ada blog~

but

prefer mcm nie je kot..

~baguslah ika da ada blog. hehehe~

rizuan mh said...

dah hari kedue ni, ne entry baru ni syg =)

Anonymous said...

huhu..thanks laaa..saba la tgah gle wat asaimen ni..nt de pe2 bari i update keyhh..sayang korg..bt abg cat tu ble nak de blog..wawawa

Anonymous said...

huhu..thanks laaa..saba la tgah gle wat asaimen ni..nt de pe2 bari i update keyhh..sayang korg..bt abg cat tu ble nak de blog..wawawa

Anonymous said...

huhu..thanks laaa..saba la tgah gle wat asaimen ni..nt de pe2 bari i update keyhh..sayang korg..bt abg cat tu ble nak de blog..wawawa

Anonymous said...

huhu..thanks laaa..saba la tgah gle wat asaimen ni..nt de pe2 bari i update keyhh..sayang korg..bt abg cat tu ble nak de blog..wawawa

69KuRo69 said...

huhuhu...
dh ada blog ler....
br wat..
=p

Anonymous said...

hahah tahniah2x :P

Unknown said...

haha..
aku mmg keji la cik wan..
bt abg cat..chaiyok2

rizuan mh said...

hahaha..aku sokong statemen pengakuan jujur dan ikhlas ko tu fara 235%..

tambahkan lagi tahap kekejianmu itu ok.

hahahahaha

dah, komen kat blog aku laa..

kat cni watpe..kang kembang la owner blog ni huhu org komen byk2..kih kih kih..

69KuRo69 said...

btl2..
~huhuhu~